Anasayfa > Bilgisayar, İnternet > Hotfile.com’a Giriş Yöntemleri

Hotfile.com’a Giriş Yöntemleri

HotFile.com’da sıkıntı uzun süre başladı, ancak çözümü hemen geldi. Aşağıda belittiğim -denediğim- yöntemler ile bu siteyi açabilir, herhangi bir dosya indirebilirsiniz. Gelen bazı yorumlara bakılırsa, arkadaşlarımız sorunun devam ettiğini söylüyorlar, ancak bu tarz bir sorunun yerleşim yerine göre değişmeyeceğini düşündüğüm için, şiddetle aşağıdaki yöntemleri kullanmalarını tavsiye ediyorum, çünkü ben bu yöntemlerle hotfile.com’a girebiliyor ve dosya indirebiliyorum. Özel olarak şu an kullandığım yöntemler 2. ve 4. olanıdır. Siz de bu iki yöntemi kullanarak açabilirsiniz. Kolay gelsin.

2011 itibariyle bir hata yok, hata yaşayanlar paylaşırsa çözüm üretebiliriz.

Hotfile.com’a Giriş Yöntemleri

1. IP’den Açmak

Okuduğum bir bilgiye göre Actel port kullananlar aşağıdaki bağlantı ile girebiliyorlar. Nec port kullananlar ise biraz bekleyecek.

http://69.164.4.76/

Dosya indirebilmek için mevcut bağlantıda aşağıdaki gibi bir değişiklik yapmanız gerekiyor.
http://hotfile.com/dl/15873910/d2dbd59/dosya.rar
http://69.164.4.76/dl/15873910/d2dbd59/dosya.rar

Tabii ki bununla sınırlı kalmıyor, geri sayım bitip, Download bağlantısı geldikten sonra site bağlantıyı http://hotfile.com… şekline çeviriyor siz tekrar bunu değiştirmelisiniz, bu şekilde yükleme yapabilirsiniz.

Hotfile.com'dan Dosya İndirmek İçin Bağlantı Değişimi

Hotfile.com'dan Dosya İndirmek İçin Bağlantı Değişimi

2. Google Public DNS Kullanarak

Bazı arkadaşlar Google DNS’i ile açtıklarını söylemişler, denemekte yarar var.

Google Public DNS’i nasıl ayarlarım?

3. OpenDNS Kullanarak

OpenDNS ile de açıldığını söyleyenler var.

OpenDNS’i nasıl kullanırım?

4. Hosts Dosyasın Değiştirmek

Çözümler arasına bunu da yazabiliriz. Bu yöntem zamanında Youtube için işe yaramıştı.

Başlat -> Çalıştır’a “C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts” (tırnak olmadan) yazıp Tamam’a tıklıyoruz. Dosyayı Not Defteri ile açıp içine aşağıdaki IP’leri yazıyoruz. Önemli bir nokta ise DNS ayarınızın geçerli olması zorunluluğu, bunun için 2. ve 3. yöntemlerden yararlanabilirsiniz.

69.164.4.76 hotfile.com
69.164.4.76 http://www.hotfile.com
69.164.4.76 http://hotfile.com
69.164.4.76 http://hotfile.com/login.php
69.164.4.76:21 ftp.hotfile.com
74.120.8.78:21 ftp.hotfile.com
69.164.4.76 http://hotfile.com/upload.php

Hosts Dosyası Hotfile.com Ayarları 01

Hosts Dosyası Hotfile.com Ayarları 01

Hosts Dosyası Hotfile.com Ayarları 02

Hosts Dosyası Hotfile.com Ayarları 02

* 4. yöntem siteniz.org kaynaklıdır.


Facebook'ta Paylaş

  1. drm21
    5 Ocak, 2010, 12:32

    şimdi de netload.in kapandı.
    1.yöntemi netload.in için nasıl yapabiliriz.
    Teşekkürler

    • 5 Ocak, 2010, 14:10

      Hocam netload.in için de http://85.131.244.110/ bağlantısını kullanabilirsin.

      Bu arada bende açık umarım sorun giderilmiştir, kolay gelsin.

  2. gomez
    5 Ocak, 2010, 21:34

    çok teşekkür ederim.sorun host değiştirmeyle giderildi.sorunsuz indiriliyor.windows 7 kulanıyorum.not defterine yapıştır yaptım.kaydet dedim kaydetti.güvenli modda çalıştırmaya gerek yok.hotfileyide türkçeden dilden ingilizceye çevirdim.daha hızlandı.size ayrıca teşekkür etmek isyiyorum. hotfilenin 7 degişik giriş kodunu vermişsiniz.diğer siteler 2 adet.onlarıda denedim olmuyor denk gelirse her halde.ayrıntılı çalışma için çok teşekkürler.çalışmalarınızın devamını diliyorum

    • 5 Ocak, 2010, 23:17

      Teşekkür ederim, umarım daha fazla arkadaşımız sorununu çözer. Kolay gelsin.

  3. Engin
    6 Ocak, 2010, 13:21

    Kardeşim allah senden razı olsun ne zamandır bunla uğraşıyorum … Süpersin..

    • 6 Ocak, 2010, 16:01

      Sağolasın kardeşim, yardımcı olabildiysem ne mutlu. :)

  4. Arman
    6 Ocak, 2010, 15:00

    Ben bütün yöntemleri denedim ama hiçbiri işe yaramıyor. Windows Vista kullanıcısıyım. İlk yöntemle hotfile.com yerine verilen numaraları yazıyorum. Site açılıyor, geri sayım başlıyor ama dosyayı indir kısmında tıklayınca gerisi gelmiyor. İkinci ve üçüncü yöntemler de işe yaramıyor. 4. yöntemdeki yazıyı hosts dosyama kopyaladım ve dns’i de 2. yönteme ayarladım ama yine olmuyor. Başka bir çare var mı?

    • 6 Ocak, 2010, 16:02

      Aslında şöyle de bir olay var neden bunu açıklamadım anlamadım, siz geri sayımdan sonra download yazısına tıkladığınızda bağlantı tekrar hotfile’a dönüyor. Dolayısıyla o bağlantıda da değişiklik yapmalısınız, hemen ekliyorum yazıya.

  5. 6 Ocak, 2010, 15:11

    hotfile sitesine giriliyor bu yöntemle. dowload yapılabiliyor mu bilmiyorum, denemedim.
    ama upload yapmaya izin vermiyor ne yazık ki.
    bunun için bir çözümü olan var mı? :(

    • 6 Ocak, 2010, 16:24

      Hocam şimdi denemelisin. Ben açtım, hem download hem de upload yapılabiliyor. OpenDNS ve hosts dosyası ayarlarını yap.

  6. Arman
    6 Ocak, 2010, 16:10

    ben de yazmayı unutmuşum. ben download yazısına tıklayınca değiştiğini fark ettim ve o bağlantıda da değişiklik yaptım. yine de işe yaramadı. benim bahtsızlığıma veriyorum artık :)

    • 6 Ocak, 2010, 16:16

      Ben dün o şekilde bir dosya indirmiştim, neyse önemli değil şu an ben açabiliyorum sen de dener misin? Umarım açabilirsin. OpenDNS’i kullan ve hosts dosyasını değiştir.

  7. Arman
    6 Ocak, 2010, 19:55

    şu an ben de açabiliyorum. belki de telekom sorunu düzeltmiştir.

  8. 6 Ocak, 2010, 21:20

    Çok teşekkür ederim eline koluna sağlık …..

  9. ottoman
    16 Şubat, 2010, 15:52

    Jdownloader ile hotfile indirmelerinde iki gündür bağlantı sorunu yaşıyorum. Bağlantı koptu diyor, tarayıcıda da hotfile girişi yok. Acaba benim gibi sorun yaşayan var mı?

    • 17 Şubat, 2010, 00:31

      Hocam ben açabiliyorum, yukarıdaki yöntemleri denemiş miydin?

  10. Kamil
    17 Şubat, 2010, 13:56

    2 gündür bende hotfile sitesine giremiyorum. Yukarda anlatılanları denedim ama yinede giremedim.Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

  11. Kamil
    19 Şubat, 2010, 09:27

    Evet arkadaşlar hotfile sitesine giremeyenler için IP numaraları buldum.
    IP numaralarınızı 80-118-196-42 ve 89-184-128-193 olarak değiştirin. Bundan başka windows,system32 içinde bulunan drivers klasörünün içindeki hosts dosyasında değişiklik yaptıysanız onları silin ve orjinal hale getirip windowsu yeniden başlatın. işlem bu kadar.

  12. 5 Mart, 2010, 15:30

    Artık yasaklama ve engelemelerle bir yere varılamıyor… Yasak sitelere giriş Google dns ile daha da kolay hale geldi.

    http://www.cabadak.com/

  13. 9 Mart, 2010, 19:38

    Ya ben düne kadar sorunsuz açabiliyordum. Bugün yok!

    Google DNS denendi.. Sonuç –
    Open DNS denendi.. Sonuç –
    Hosts dosyasını açıyoruz, amma iş kaydetmeye gelince “böyle bir dosya yok” diyor. Ben yukarıdaki linkte verilen yol üzerine (kendi otomatik çıkartıyor) kaydet diyorum. Tekrar açtığımda şunların olmadığı görüyorum:
    69.164.4.76 hotfile.com
    69.164.4.76 http://www.hotfile.com
    69.164.4.76 http://hotfile.com
    69.164.4.76 http://hotfile.com/login.php
    69.164.4.76:21 http://ftp.hotfile.com
    74.120.8.78:21 http://ftp.hotfile.com
    69.164.4.76 http://hotfile.com/upload.php
    Sonuç –
    IP’den açmak deniliyor. Sonuç –
    Kamil arkadaş “80-118-196-42 ve 89-184-128-193″ Ip leri vermiş. Bunların alt ağ maskesi ve TCP/IP ayarının olduğu yerde diğer alttaki ağ maskesine ne yazacağız?

    Başka bir önerisi olan varsa memnun olurum. ztunnel.com ile hotfile’a girliyor. Ancak diğer DNSler ile girilemiyor. ztunnel ile de geri sayım ve dosya getirme gerçekleşmiyor… İndirmem gereken de bir sürü dosya var.

    Bomboş sayfa çıkıp duruyor vesselam..

    • 10 Mart, 2010, 09:34

      Hocam sana yazmadan önce denedim. Ben açabiliyorum. Hosts ayarını ve Google DNS’i kullanıyorum. İstersen sen de bu şekilde bir dene.

  14. mustafa
    10 Mart, 2010, 18:46

    Hotfile.com Google DNS(2) ve Hosts Dosyası Ayarı(4) ile AÇIK!:10.03.2010

    Tamamdır.Yaptım.
    Host dosyası nav dosyası olarak görünen dosyada değişiklik yapıyoruz.Ben Vista kullanıcısıyım.Güvenli modda yaptım.2 adet host dosyası vardı. Ben nav dosyası gibi görünene yaptım. Girişte ve indirmede problem yok.

    Teşekkürler..

    • 10 Mart, 2010, 20:20

      Hocam ben teşekkür ederim. Rica etsem, değişlik yaptığın dosyanın bulunduğu adresi yazabilir misin? Senin gibi Vista kullanan arkadaşlar için yardımcı olacaktır.

  15. sa
    12 Mart, 2010, 19:26

    arkadaşlar burda verilen tüm yöntemleri yaptım ancak olmuyo yokmu baska çözüm

    • 12 Mart, 2010, 20:09

      Bunlar çözüyor, Google DNS ve hosts dosyası ayarları ile Hotfile.com’a girebilirsin.

  16. mustafa
    18 Mart, 2010, 19:42

    Artık girilmiyor.
    Yardım edebilecek olan var mı?
    17 mart’tan bu yana giremiyorum.

  17. 19 Mart, 2010, 23:59

    türk telekom bunuda mı engeledi yahu

    • 20 Mart, 2010, 00:00

      türk telekom cephesinden mi bilmiyorum ama bir sorun yaşanıyor. Ancak ben yaşamıyorum, üstteki yöntemler sayesinde. :)

  18. mustafendi
    29 Nisan, 2010, 07:23

    Arkadaşlar gözlemlediğim kadarıyla netload.in sitesinden indirme yapıldığı zaman hotfile ve letitbit indirmeleri sıfırlanıyor. Ancak sebebini çözemedim.

  19. Pinkrabbit
    2 Mayıs, 2010, 03:42

    Hiçbir yöntem çalışmıyor , yardım edecek yok mu hakkaten?

  20. kozmi
    3 Mayıs, 2010, 13:12

    arkadaşlar ben hosts değişikliğini yaptım ama olmadı yine giremiyorum

  21. 11 Mayıs, 2010, 13:38

    Arkadaşlar aşağıda vereceğim linkteki programı indirin. Programı çalıştırın hangi DNS’i kullanmak istiyorsanız seçip uygula tuşuna basın ve bilgisayarınızı yeniden başlatın. Saygılar

    http://rapidshare.com/files/386016045/DNS_deae_i__tirici.rar.html

  22. pinkrabbit
    12 Mayıs, 2010, 19:36

    Kamil verdiğin yöntem çalışmıyor zaten ben daha önce kendimde DNS leri değiştirip denedim, ne denediysem olmuyor

  23. Hotfile'aUlaşamayanBiçare
    13 Mayıs, 2010, 21:09

    Yukarıdaki çözüm yolu olarak yazılan seçeneklerin hiçbiri doğru değil.Boşuna uğraşıp da zamanınızı boşa harcamayın.Kopyala yapıştırır seçeneğiyle hazırlanmış bu şekilde 100 tane çözüm yolu söyleyebilirim Google’dan.Ama zaman kaybı olur.Çünkü sorunu Ttnet’in bile bulamadığı (o kadar mühendis ne işe yarıyorsa) bir problem.2 haftadır uğraşıyorum ama 1 milim yol alamadım.

    Vallaha artık sabır namına da bir şey kalmadı,denemediğim yöntem de kalmadı.En son pc’ye format attıp sıfırdan yükledim herşeyi ama gene girmedi Hotfile sitesine.

    Büyük bir ihtimal Ttnet kaynaklı.Yakında You tube,megaupload,filefactory gibi sitelerin arasına karışacak bu site benden söylemesi…

    • 17 Mayıs, 2010, 23:17

      Hocam, “kopyala-yapıştır” konusunda haklısın, ama ben de buna karşı olarak asla gereksiz bir bilgi vermem. Şu anda hotfile.com’dan dosya indiriyorum, inan hiçbir zorluk çekmeden. DNS’imi değiştirdim ve hosts dosyası ile ilgili ayarı yaptım. Eğer Ttnet bana bu hizmeti sağlayabiliyorsa sana sağlamamasının bir açıklaması olamaz diye düşünüyorum. Bu iki adımla hotfile.com’dan dosya indirebilirsin.

  24. gooler
    19 Mayıs, 2010, 21:40

    Bizde 2 adet laptop var biri hotfile dan indiriyor. Diğeri tüm uğraşmalarıma ayarlarıma rağmen indirmiyor. İkisinde de win7 yüklü. Haydi cevap ver.

    • 20 Mayıs, 2010, 19:18

      Cevabım yukarıdaki yöntemler, eğer diger laptopta neyi yapmanın hotfile’a girmeni sağladıgını bulursan yada yukarıdaki yöntemleri uygularsan diğeri ile de girebilirsin.

  25. pinkrabbit
    22 Mayıs, 2010, 03:58

    Güngör büyük ihtimalle Bursa bölgesi dışındasın o yüzden girebiliyorsun Bursa da olupta hotfile a giriyorum diyen adam yok

    • 22 Mayıs, 2010, 13:02

      Acaba neden bölgeye göre değişiyor? Alt yapı farklılığı mı? Rapidshare populerken yine olup olmadıgını merak ettim şimdi.

  26. Hotfile'aUlaşamayanBiçare
    24 Mayıs, 2010, 16:29

    Şunu öğrendim.Buırsa,Eskişehir,Yalova’daki bazı kullanıcılar ulaşamıyorlar.(Ama hepsi değil.)

    Benim tahminime göre bilgisayardan kaynaklanıyor.Yoksa modeme en az 20 kere reset atıp tekrar yükledim.Her seferinde farklı ip numarası almama rağmen bir işe yaramadı.

    Yukarıdaki dediklerini yaptım.Ayrıca farklı programlarla ve farklı yöntemler kullanarak da denedim ama olmadı.Bir şekilde engelleniyorsun.

    Ttnet’in buradaki bayisine sordum.Onlar da giremedi siteye.Bir araştıralım ile soralım dediler. Hala cevap bekliyorum,neredeyse 2 hafta olacak. :D

    Ttnet’e 2 şikayet e-mail attım,en az 5 kere telefonla aradım.Ama sağolsunlar bir kere bile geri dönüş yapmadılar.Ben elimden geldiğince bana düşeni yaptığıma inanıyorum.

    Bundan sonra da asla uğraşmam.Bu son mesajım.Cevap yazdığınız için bir önceki mesaja,ayrıca teşekkürler.En azından Ttenet gibi yapmadınız.

    Siteniz gayet güzel.Başarılarınızın artması temennisiyle…

    • 24 Mayıs, 2010, 23:27

      Rica ederim :) blogun amacı bu. Ne biliyorsam arkadaşlarımla paylaşmak; ancak belli ki bariz ttnet tarafından hata var, aslında hata değil -olmamalı- başka bir şey olmalı. Sanki hotfile’ın varlığı onlara negatif bir durum yaratıyormuş gibi.

      Umarım bu sorun çözülür, çünkü rapidshare’in son manyaklıkları nedeniyle herkes daha iyi hizmet veren hotfile’a geçti, bu da demek oluyor ki sıkıntı yaşayan arkadaşlarım birçok dosyadan mahrum kalacak. Zaten yaygın olan her şey gibi, internete de yasaklamalar geliyor, bir de bunlar iyice can sıkıyor.

      Kolay gelsin. :)

  27. fatih
    27 Haziran, 2010, 16:51

    teşekkürler.emeğinize sağlık çalışmalarınızın devamını dilerim….

  28. özgür
    29 Ağustos, 2010, 09:38

    süper ya işe yaradı be bravo kardeş

  29. burak
    12 Eylül, 2010, 12:41

    google dns kullandım, hosts dosyasını değiştirdim, vtunnel ile denedim downloader kullandım, firefox ile denedim.. olmuyor olmuyor olmuyor. Gece sabaha kadar çalıştı saat 4 te çok rahat çalışıyordu uykum geldi kapattım ama sabah 11:00 de açtığımdan beri açılmıyor hotfile bugün. Firefox ile zor da olsa bir iki kere açtım ama dosya indirmeye sıra gelince sayfaya ulaşılamıyor diye arıza veriyor ne yapmam lazım? :( windows7 indiriyordum iki part kaldı hotfile uçtu :(

    • 12 Eylül, 2010, 22:47

      Şu an ben sadece Google DNS ile hotfile’dan dosya indirebiliyorum. Son tartışmada girişin yere göre de farklılık gösterdiği söylenmişti. Ben Ankara’dayım ve hosts dosyasına gerek kalmadan kullanabiliyorum. Eminim Google DNS’e de gerek yok ama youtube nedeniyle kullanıyorum.

  30. 15 Eylül, 2010, 15:46

    You can use http://www.downeu.com for your hotfile downloads

  31. 25 Eylül, 2010, 16:19

    Son zamanlarda bende de sorun oluşturmaya başladı. Yayında olan websitem: http://www.hotfileindir.org ‘dan dolayı sürekli içli dışlıyımdır hotfile ile.Fakat aşırı yavaşlık söz konusu ve bu çözümler bende işe yaramadı.Sürekli tunnel ile girmek zorunda kalıyorum :/

  32. indirici
    21 Ekim, 2010, 19:25

    Çok teşekkürler ben open dns ile açabildim. Sitede hiçbir sorun yoktur.Sorun varsa bilgisayarın TCP/IP ayarında vardır. Ben bunu open dns ile çozdüm. Ama siz uğraşmayın TCP/IP ayarlarına girip 208.67.222.222 208.67.220.220 bunları yazmanız yeterli.Zaten open dns’de de bu anlatılıyor

  33. hacker_m
    26 Aralık, 2010, 19:32

    arkadaşlar hotfile de msj la premium almak için gönderdim param gitti fakat kod falan gelmedi nasıl apacağız:)

    • 2 Ocak, 2011, 14:00

      Hocam istersen Hotfile iletişim bağlantısından bir mesaj gönder.Çözerler diye düşünüyorum.

  1. 5 Ocak, 2010, 00:42

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

