Anasayfa > İpuçları > Hotfile.com’da Regular Download Sorunu

Hotfile.com’da Regular Download Sorunu

Hotfile.com’a girebilmek için çeşitli çözümler yazıyoruz, tıklayın.
Hotfile.com Regular Download Problemi Çözümü

Hotfile.com Regular Download Problemi Çözümü

Son zamanların kaliteli dosya paylaşım sitelerinden Hotfile.com’da bugün bir problemle karşılaştım. Nedense ücretsiz olarak indirme sistemini açamadım ve bu yüzden dosya indiremedim. Birkaç dosyada da denedim ve tümünde de aynı sonucu aldım.

Ne gibi bir hata olabileceğini düşünürken aklıma tarayıcının çerezlerini silmek geldi, denedim ama sonuç başarısızdı. Bakınırken sayfanın “Turkish” ayarlı olduğu gözüme çarptı. Bunu değiştirip, öyle denemekle belki aşarım dedim, kendi kendime. Ayarı “English” olarak değiştirdiğimde sorun çözüldü ve dosyayı indirdim.

Bu sorun bana özgü olmasa gerek. Eğer sizde de aynı problem varsa böyle aşabilirsiniz.

Kolay gelsin.

  1. olgun
    16 Ekim, 2009, 19:45

    çok sağol teşekür ederim bugünden beri bende bu sorunla uğraşıyodum. teşekür sederim sağolasın

  2. 16 Ekim, 2009, 20:05

    Rica ederim, yardımcı olabildiğime sevindim.🙂

  3. Melih
    16 Ekim, 2009, 20:13

    teşekkürler, çok işime yaradı.

  4. 16 Ekim, 2009, 20:17

    Rica ederim, sanırım problem herkeste var ve siz akıllılık edip çözüm aramışsınız. Çözüm aramayanlar indiremiyor ve şu an oldukça rahat Hotfile. Çok hızlı dosya indirebilirsiniz. Elinizi çabuk tutun.🙂

  5. pL
    16 Ekim, 2009, 22:08

    Anlatımın iyi olmuş.Bol hit ve pr dilerim:)

  6. 16 Ekim, 2009, 22:14

    Teşekkürler, cümlemize.😀

  7. Can
    17 Ekim, 2009, 10:50

    Çok işime yaradı.. Çok sağol😉

  8. serkan
    17 Ekim, 2009, 13:33

    çok saol yaa dünden beri indiremiodum sinirden öldümm
    çok teşekkür ederinmm

  9. 17 Ekim, 2009, 13:40

    Rica ederim arkadaşlar.🙂 Sorun devam ediyorsa, Hotfile.com kullanmak süper olacak. Çünkü birçok kullanıcı birşey indiremiyor. Yoğunluk olmuyor.🙂

  10. Hasan Yılmaz
    17 Ekim, 2009, 18:59

    gerçekten çokkkk saol
    çok teşekkür ederim

  11. 17 Ekim, 2009, 21:44

    Rica ederim. Kolay gelsin.

  12. Gokhan
    18 Ekim, 2009, 02:14

    17 partlık dosya indiriyordum 16. Yı indirdikten sonra bu hatayı verdi.
    2günden beri uğraşıyordum:)
    Teşşekürler

  13. 18 Ekim, 2009, 10:19

    Çok fena bi durum, Allah düşmanıma göstermesin.😀 Kolay gelsin.🙂

  14. Ati
    18 Ekim, 2009, 13:45

    İşin ilginci dün bende aynı şekilde 3 farklı browserda denedim, aynı güngör’ün dediği gibi English yapıp bir deneyim dedim ve sorun çözüldü. Bugün aklıma geldi sorun yaşayan varsa çözümü yazayım belki forumlarda vardır diyerekten bir google search yaptım. Meğer aynı şekilde çözümü başka arkadaşlarda bulmuş. Herkese iyi downloadlar.😉

  15. 18 Ekim, 2009, 13:51

    Hehehe🙂 orasından burasından kurcalayınca düzeliyor. İnsan yapımı işte ne olacak.🙂

  16. Ati
    18 Ekim, 2009, 14:09

    Doğru😀

  17. Hakan
    1 Kasım, 2009, 15:10

    Jdownloader ile bu problemi nasıl çözebiliriz?

  18. 1 Kasım, 2009, 15:17

    Hakan araştırdım ama bir sonuç bulamadım. bakmaya devam ediyorum. Yaşayan çok kişi var ve hepsine güncelleştirme ile düzelecek bilgisi verilmiş. Sen de güncellediğini söylemişsin. İstersen bi daha dene, ben de bu sürede araştırmaya devam edeyim. Kolay gelsin.

  19. Hakan
    1 Kasım, 2009, 15:21

    Beklemedeyiz. Ben de çakallık yapayım dedim. Sitedeki dili, hatta Jdownloaderın da dilini değiştirdim ama yemedi🙂.

  20. 1 Kasım, 2009, 15:27

    Hehehe.😀😀 Sanırım captcha yüzünden çıkmış sorun. Daha önce Jdownloader kullanmadım, anladığım kadarıyla hotfile.com’a ait bir eklenti var ve senin bunu güncellemen gerekiyor.

    Hakan, evet sorun captcha’dan ve hala güncelleştirme gelmemiş. Bugün yazılar yazıları okudum destek sitesinde, durum bu. Kusura bakma, yardımcı olamadım.

    Buradan takip edebilirsin.

  21. Raif Husicic
    3 Kasım, 2009, 20:23

    Sorun captcha !!!Yeni Güncelleme gerekiyor.

    • 3 Kasım, 2009, 22:07

      Güncellemenin çıktığını okumuştum. Yazılım bende olmadığı için ilgilenmedim.

  22. remzi ayki
    27 Kasım, 2009, 20:26

    arkadaşlar bu sorunların en kolay çözümü siteye üye olmak.
    çok kolay ücretsiz üye olabilirsiniz.bu şekilde sorunları çözmüş olursunuz.
    Referal URL: http://hotfile.com/register.html?reff=587004

    • 28 Kasım, 2009, 00:07

      Hala devam ediyor mu problem?

      Ben JDownloader’a geçtim geçeli sitesine uğramayı bıraktım. JDownloader kar, çamur dinlemeden olayı bitiriyor. Bu programı yüklemeyenler siteye üye olarak sorunu çözmeyi denebilirler. Teşekkürler.

      JDownloader yüklemek isteyenler ise, buraya bakabilir.

  23. MURAT murat
    3 Ocak, 2010, 17:45

    çözüm önerisi olarak hosts dosyası ile oynanabilir. c:windows\system32\drivers\etc\hots dosyasını yeni metin belgesinde açıp ” 69.164.4.76 hotfile.com” verdiğim bu kodu yapıştırıp kaydedin

    benim bağlatım 1024 mb download hızı 118kb
    arkadaşlar uygulayı sonuç alanlar buraya cvb yazsınlar sonuç olumlu yada olumsuz

    ALINTIDIR

  24. Cem
    3 Ocak, 2010, 21:10

    Arkadaşlar bende saten ingilizce fakat site açılmıyor Siteye girmioyor hatta ninjacloaktan giriyorum oradanda açılmıyor bi yardım pls😦

  25. 4 Ocak, 2010, 15:00

    @Murat; Açamadım, ben çözüm için araştırıyorum, bulunca yazacağım.

  26. 5 Ocak, 2010, 22:12

    yaww deli olucem kafaya gore cekıo
    alısmısım jdownlander a baska programla yapamıom orbıt falan hatasız cekıo pekı nden jdownlander da var bu problem yaa sıteye fılm eklemem lazım ama 2 gunde sadece 4 fılm ekleyebıldım kafayı sıyırcam hala tam randıman yok bunun kesın ve net bır cozumu yokmudur yaa

    • 5 Ocak, 2010, 23:19

      Hocam aynen bende o sorunu çekiyorum. JDownloader kullanıyordum, indirme işlemleri için bu hotfile için problem çıkarmaya başladı, çözmeye çalışıyorum ama ben yapamıyorum, yöntemler var başarılı ama ben kendi bilgisayarımda yapamadım. Umarım kısa zamanda halledilir veya bi çözüm bulunur. Ben de bi çözüm bulmak için uğraşıyorum. Kolay gelsin.

  27. lukass
    23 Mayıs, 2010, 10:50

    bu sürekli devam eden bir sorun ve bende sık sık yaşıyorum..kendi kendine düzeliyor.şuanda yine kod hatası veriyor ve çekemiyorum dosyaları 2 gündür.

  28. Onur
    1 Kasım, 2010, 03:23

    MURAT murat :
    çözüm önerisi olarak hosts dosyası ile oynanabilir. c:windows\system32\drivers\etc\hots dosyasını yeni metin belgesinde açıp ” 69.164.4.76 hotfile.com” verdiğim bu kodu yapıştırıp kaydedin
    benim bağlatım 1024 mb download hızı 118kb
    arkadaşlar uygulayı sonuç alanlar buraya cvb yazsınlar sonuç olumlu yada olumsuz
    ALINTIDIR

    bunu denedim ancak hiç bağlanamadı

    • 1 Kasım, 2010, 16:20

      https://gngr.wordpress.com/2010/01/04/hotfile-coma-giris-yontemleri/

      Yukarıdaki adreste uyguladığınız yöntemin çok daha kapsamlı olanı bulunmakta. Bununla birlikte birkaç yöntem de mevcut. Açıkçası bu yöntemlere rağmen çözemeyen arkadaşların olması benim umudumu azalttı ancak denemekte fayda var. Bu arada ben hotfile ile ilgili herhangi bir sıkıntı yaşamıyorum.

  29. 13 Aralık, 2010, 23:22

    bundada rapid gibi ikinci indirmede baya beklemek gerekiyor. Önbelleği çerezleri temizliyorum, modemi resetliyorum yemiyor. RAM’e mi kayıt yazıyor nedir mantık. varmı bilen arkadaşlar

  30. probablynogod
    4 Ocak, 2012, 23:39

    Hot Güngör!😀

  31. mizrap01
    1 Şubat, 2012, 20:11

    allah razı olsun kardeşim uzun zamandır belge indiremiyordum ne kadar teşekkür etsem azdır :/

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

