Anasayfa > Bilgisayar, Yazılım, İpuçları > Bir Klasörü ISO Formatına Çevirmek

Bir Klasörü ISO Formatına Çevirmek

Ne diye çevireceğiz demeyin. Elbet bir yerde işinize yarayacak; peki örneğin nerede?

Geçenlerde Windows XP’li sistemime bir güzellik yapıp Ubuntu’ya geçireyim istedim. Elimde internetten sipariş ettiğim Ubuntu Desktop Edition 9.04 vardı. Ancak bu CD ile bir türlü yükleyemedim. Birçok yerde araştırdım, bilen insanlara sordum. Problemin CD okuyucusunda olabileceğini söylediler, bu yüzden USB ile yüklemem gerekiyormuş. USB ile yüklemek için de ufak bir aracın yardımını alıyoruz. İşte bu noktada benim CD’yi ISO yapmam gerekti çünkü o ufak araç ISO istiyor. Ben size bu yazıda paylaşacağım Folder2ISO aracını işte böyle bir işte kullandım. Kimbilir siz de başka bir yerde kullanırsınız. Önemli olan işimiz görülsün.🙂

Folder2ISO Programından Görünüm

Folder2ISO Programından Görünüm

Programın resmi sayfasına gitmek için buraya tıklayın. Sitesinde gerekli açıklamalar mevcut. Bu arada program ücretsiz.

Kolay gelsin.

  1. ufuk
    20 Ocak, 2012, 15:35

    eline sağlık kardeş…

  2. emre
    31 Mart, 2012, 15:17

    teşekkür ederim umarım çalışır emeğinize sağlık

  3. furkancan
    5 Temmuz, 2012, 18:05

    kardeş sen anlatsana ben yapamadım

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

