Anasayfa > Bilgisayar, İpuçları > Messenger Sizi Hatırlamıyor mu?

Messenger Sizi Hatırlamıyor mu?

Windows Live Messenger

Windows Live Messenger

Bugün takip ettiğim bir sitede, bir arkadaşın problemine tanık oldum. Messenger programının kendi e-posta bilgilerini hatırlamadığını ve buna çözüm aradığını yazmış. Başka bir arkadaşta bu sorunu çözmesinde yardımcı olmuş.

Böyle bir problemle daha önce karşılaşmadım ancak bu problemleri yaşayan arkadaşlar için bloguma yazmak istedim.

Aslında Messenger’ın sizi hatırlamaması istenecek bir durum da olabilir, yani buna başından beri problem diyorum ama bilgilerinin gizli kalmasını isteyen biri bunu bilinçli bir şekilde uygulayabilir. Ben bunu da düşünerek yazıyorum.

Messenger’ın sizi hatırlamaması Messenger ile ilgili bir olay değil. Windows’ta kayıtları tutan, bunları düzenleyip, değerlere göre yerinde uygulayan Kayıt Defteri bu işe bakıyor. Siz böyle bir ayar yapmak için Kayıt Defteri ile uğraşmanız gerekiyor. Tabii ki ben sizden bunu istemeyeceğim, değerlerin otomatik olarak atanmasını sağlayacak bir dosya vereceğim ve siz ona çift tıklayıp uyguladığınızda sorundan kurtulmuş olacaksınız.

Messenger Hatırlama Kayıt Defteri Onay Penceresi

Messenger Hatırlama Kayıt Defteri Onay Penceresi

Size vereceğim sıkıştırılmış dosyada 3 adet kayıt defteri anahtarı bulacaksınız. Birincisi anımsamayı kapatmak için, ikincisi anımsamayı XP’de açmak için, üçüncüsü ise anımsamayı Vista/7’de açmak için.

Anahtarları indirmek için önce buraya tıklayarak sayfayı açın ve ardından “Karşıdan Yükle”ye tıklayarak bilgisayarınıza indirin. Sıkıştırılmış dosyayı, WinRAR, WinZip, 7zip gibi programlarla açabilirsiniz.

Kolay gelsin.

Facebook'ta Paylaş

  1. sinan
    18 Aralık, 2009, 22:15

    kardeş çok teşekkürler yaa nerdeyse 1 senedir çekiyodum bu ızdırabı ama verdiğin registryler sayesinde sorunum çözüldü..son zamanlarda gördüğüm en işe yarar paylaşım bu tekrar teşekkürler!!

    • 19 Aralık, 2009, 23:27

      Çok teşekkür ederim. Yardımcı olabildiğime sevindim.🙂

  2. Khan
    13 Nisan, 2010, 21:12

    Yararlı paylaşım ifadsi az kalır🙂
    Günlerdir kafayı yiycektim .Tek cümleyle ” Allah senden razı olsun”

  3. Yusuf
    8 Kasım, 2010, 13:49

    Hocam Allah razı olsun cidden. Gezmediğim forum kalmamıştı bu sıkıntıdan sebep. Bu arada bu sıkıntının sebebiyle alakalı benim tahminim şudur; double MSn açmak için yüklenen yama sonrası windows böyle bir tepki veriyor.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

