Anasayfa > Bilgisayar, İnternet, İpuçları > Rapidshare’den Free Seçeneği İle Dosya İndirmek

Rapidshare’den Free Seçeneği İle Dosya İndirmek

Rapidshare Logo

Rapidshare Logo

Birçok internet kullanıcısının ister istemez kullandığı sitedir Rapidshare.Oldukça eski ve bilinen bir sitedir. Sadece işimiz düştüğünde ücretsiz olarak yararlandığımız onlara dokunacak olacak ki bu aralar ücretsiz olarak indirmeyi kapattılar. Kapattılar diyorum çünkü 1 haftadır deniyorum. Modemi resetleme gibi işlemler işe yaramıyor.

Bugün ise artık canıma tak etti ve iyice bir araştırıyım dedim. Öğrendim ki bu iş için ek bir program kullanmak şart. Ben de bulduğum programlar arasından en popüler ve iyi olanı indirip denedim.

JDownloader Logo

JDownloader Logo

Programın adı JDownloader, Java ile hazırlanmış güzel bir program. İndirdikten sonra kurmaya gerek kalmadan kullanmaya başladım. Ancak ilk birkaç denemem de olmadı, bür türlü yüklemedi. Sonra ise bunun işe yaradığını gördüm.

Umarım size de çare olur.

Program ücretsiz ve Türkçe, bunun yanında web sitesinde destek olacak birçok arkadaş mevcut. Probleminiz olduğunda onlara danışabilirsiniz. JDownloader ana sayfasına gitmek için tıklayın. Programı indirdikten sonra hemen açabilir ve kullanmaya başlayabilirsiniz, program Türkçe olduğu için de sıkıntı çekmeyeceksiniz. Eğer bir probleminiz olursa ben de yardmcı olabilirim.

JDownloader Penceresi

JDownloader Penceresi

Kolay gelsin.

Facebook'ta Paylaş

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

