Anasayfa > Bilgisayar, Oyun > FM 2010 Türkçe v1 [FMGraphics.net tarafından]

FM 2010 Türkçe v1 [FMGraphics.net tarafından]

Bu yama benim de takip ettiğim FMGraphics.net tarafından yapılmıştır, teşekkür ederiz.

Football Manager 2010’un çıkmasının ardından 5 gün sonra Türkçe FM 2010 keyfini sizlere yaşatmanın hazzı ve mutluluğu içersindeyiz.

Yama Hakkında

Football Manager 2009 için hazırladığımız çalışmanın tüm versiyonları 490.000 kez indirilmişti. Türkçe FM, Football Manager 2010 ile geri döndü. İlk versiyonda, %90 civarında bir oran yakalamış bulunuyoruz.

– Oyuna yeni eklenen bölümler Türkçeleştirildi. (Personel tavsiyeleri, taktikler vb.)
– Maç spikeri tamamen Türkçeleştirildi. (Hatasız olarak)
– Oyunun genel bölümleri tamamen Türkçeleştirildi.
– Basın toplantıları yeniden elden geçirildi ve tamamen Türkçeleştirildi.
– Ve akla gelmeyen bir çok bölüm Türkçe.

FMGraphics.net ücretsiz ve reklamsız bir şekilde sürdürdüğü Türkçe Football Manager 2010 serilerinin başlangıcını yaptı. Türkçe FM 2010’un lk versiyonunu sunmuş bulunuyoruz.

Hazırlayanlar: Adem Özkur, Burak Potuk, Ömer Çağatay Taşdeviren, Eser İgrek, Can Ertürkan, Özgür Çetin
Özel Teşekkür: Aydın Çuhadar

Ekran Görüntüleri

[Silinmiş.]

Kurulum

Türkçe FM 2010 kurulum programını çalıştırınız. Oyunun kurulu olduğu dizini gösteriniz ve kurulumu başlatınız. Kurulum tamamlandıktan sonra:

XP için;
C:\Document and Settings\Kullanıcı adı\Application Data\Sports Interactive\Football Manager 2010″ klasörünü silin.

Vista için;
C:\Users\Kullanıcı adı\Application Data\Roaming\Sports Interactive\Football Manager 2010″ klasörünü silin.

Notlar
Bütün kayıtlı oyunlarda çalışır.
Bütün güncellemeler ve resmi güncellemelerle uyumludur.
FMGraphics.net tarafından üretilmiştir, izinsiz kaynak gösterilmeden kopyalanması yasaktır.

[Bağlantılar ekran görüntüleri silindiği için kaldırıldı. Football Manager 2011 için Türkçe çalışması FMGraphics.net’te olabilir. Bakmanızı tavsiye ederim.]

  1. NAMIK ERDOĞDU
    20 Kasım, 2009, 15:58

    çok teşekkürler harika bir oyun

  2. h5n1
    3 Aralık, 2009, 02:20

    Teşekkürler

  3. kimo
    15 Aralık, 2009, 15:34

    çok saollllllllllllllllllllllllllll

  4. burakj
    16 Aralık, 2009, 13:30

    kurulumu izlemek icin tiklayin linki irik olabilirmi??????????

    • 16 Aralık, 2009, 14:10

      Olabilir, ki öyle.🙂 Hemen bakıyorum.

      • 20 Nisan, 2010, 16:08

        saglam demi bnlar işallah calıstırır cok guzel oyunda ingilizce zevkli olmuyo😦

      • 20 Nisan, 2010, 16:13

        üste yazan tr yamadan indirdim hadi baklım bunları cafeden yazıyorum valla usbye attım şimdi evegidip yuklıcem calısırişallah saygılar…

        ŞAMPİYON GALATASARAY yada BURSASPOR

      • 20 Nisan, 2010, 20:41

        Hocam sanırım v2’si de çıkmış. Onda daha fazla çeviri vardır. Denemeni tavsiye ederim.

  5. Felez
    8 Ocak, 2010, 19:54

    Emeğine Sağlık Kardes Sağol..

  6. s_1905_r
    23 Ocak, 2010, 14:54

    kardeş sağolasında win 7 kullanıyorum dediğin klasörü bulup sildim diğer yönergeleride izledim harfiyen uyguladım oyun gene inglizce?

  7. cem
    5 Şubat, 2010, 16:08

    arkadaşlar ben fm 2010 u indirdim ama oyuna girorum ama ben açamıorum açmama yardımcı olursanız sevinirim!!!!! ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM

    • 6 Şubat, 2010, 14:30

      Açtığınızda herhangi bir uyarı veriyor mu?

  8. suat
    11 Şubat, 2010, 18:19

    C:\Users\Kullanıcı adı\Application Data\Roaming\Sports Interactive\Football Manager 2010″ arkadaşlar ben pcde bu klasörü bulamadım bana yardımcı olur musunz lütfen….

    • suat
      11 Şubat, 2010, 18:19

      ayrıca win. 7 kullanıyorum

      • 11 Şubat, 2010, 22:29

        Win7 kullandığınız için dosya yolu o şekilde olmayacaktır, ben de Win7 kullanmadığım için bu konuda yardım edemeyeceğim, sizin biraz kurcalamanız gerekecek.

    • serhat
      28 Mart, 2011, 00:37

      klasör seceneklerinden gizli dosyaları göster i işaretle sonra tekrardan bak

  9. Orçun
    20 Şubat, 2010, 21:40

    Yapamıyorum

    • alone
      6 Mayıs, 2010, 22:18

      * Rardan dosyaları çıkarın
      * turkcefm2010.exe dosyasını calıştırın
      * Oyunun kurulu olduğu dizini seçin ve kurun
      * Oyuna girmeden önce
      * Windows XP ise ; “C:\Document and Settings\Kullanıcı ADINIZ\Application Data\Sports Interactive ” klasörünü siliniz
      * Vista/Windows 7 için ; “C:\Users\Kullanıcı ADINIZ\Application Data\Roaming\Sports Interactive” klasörünü silinz. Ve Türkçe

      • memo_0070
        8 Mayıs, 2010, 20:01

        ya arkadaşım ben de 7 kullanıyorum aynen dediğin gibi yapıorum olmuo olmuo olmuo

  10. ataoooo
    8 Temmuz, 2010, 19:42

    application data nın içinde sports interactive yok

    • 9 Temmuz, 2010, 19:41

      Yazılı dosya yolunu adım adım tekrar açmayı dene. Eminim göreceksin.

  11. tanerdem
    14 Temmuz, 2010, 19:24

    arkadaslar wın 7 kullananlar tr yamayı
    C:\Program Files (x86)\Sports Interactive\Football Manager 2010″ yapacaklar bende baska bıseye gerek kalmadı.

  12. alper
    3 Ağustos, 2010, 12:54

    teşekkrler

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

