Anasayfa > Bilgisayar, Oyun, İpuçları > FM 2010’da Almanya Milli Takımı’na Can Vermek

FM 2010’da Almanya Milli Takımı’na Can Vermek

Bildiğiniz gibi Football Manager serilerinde Almanya Milli Takımı pasif olur. Takımda kimse görünmez. Takımımızda bulunan Alman oyuncuların milli takımda görünmemesi de bizi eminim üzer. Ben de bu şekilde, bu sorunu çözmek için ufak bir araştırma yaptım. Sonucunda çok da zor olamayan bir şekilde çözüp, Almanya Milli Takımı’na can verdim.

Nasıl yapacağız? Bunu kontrol eden bir dosya var. Boyutu 1KB, adı da fake.lnc.🙂 Bundan kurtulduktan sonra kariyerimizde Alman Milli Takımı yavaş yavaş canlanmaya başlayacak. Ancak ben 4 yıllık kariyerimden sonra denediğimde olumsuz bir tarafını fark ettim bu, sadece dosyayı sildikten sonra yetişen oyuncular için aktif olması. Yani siz başlamış bir kariyerde değiştirdikten sonra bu takıma Mesut Özil gidemiyor. Eğer dosyayı kariyere başlamadan önce silerseniz, sanırım bu problem çözülecektir.

Dosya, “C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2010\data\db\1000\lnc\all” dizininde. Yanında bir de nleague.lnc dosyası var. Aman onu silmeyin, o başka bir ligi kontrol ediyor. Fake.lnc dosyasını silin ve işlemi bitirin.

FM 2010'da Almanya Milli Takımı'na Can Vermek

FM 2010'da Almanya Milli Takımı'na Can Vermek

Resmin üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz.

İyi oyunlar.

  1. veysel yılmaz
    21 Aralık, 2009, 20:48

    kardeş dediklerini yaptım ama olmadı yaff kafayı yiyecem başka yöntemi yok mu acaba??

    • 23 Aralık, 2009, 00:09

      Hocam, sanırım bundan sonra da eski oyuncuları çağırmayacaklar. Yani, oyuna yeni katılan oyunculardan milli takıma almaya başlayacaklar. Ben SI Forums’a bakıp, sana tekrar döneceğim.

  2. Kerem Sevindik
    15 Temmuz, 2010, 14:40

    Bu dediklerini ztn biliyodum ve tekrar teşekkür ederim. Neyse konuya gelim. Bu anlatılanları yaptıktan sonra yeni bir kariyere başladım Tottenham ile. Dünya Kupası avrupa grubu maçları aynen devam olması gereken kadro ile sorun yoktu. Fakat sanırım oyun da takvim 1.1.2010 u gösterdiğinde tekrar eski kimin ne olduğu belli olmayan ALmanya kadrosu geri geldi. Yani bi işe yaramadığını farkettim. Çözüm öneriniz var mı ?

    • 15 Temmuz, 2010, 22:06

      Açıkçası yeni bir kariyere sorunsuz müdahale edip bu sorundan nasıl kurtulabileceğini bilmiyorum. Bu aslında net bir çözüm sağlamıyor. O dosyanın silinmesiyle mevcut kariyer veya yenisi fark etmeden yeni oluşan oyuncular otomaik olarak takıma çağırılıyor ancak oyuna araştırmacılar tarafından eklenen Mesut gibi Müller gibi oyuncular malesef seçilmiyorlar.

      Daha önce araştırmış ve bulamamış olsam da, Almanya takımını bu çözüm dışında oyunu bozmadan düzeltebilecek bir yöntemin olmadığını düşünüyorum. Aslında tek merak ettiğim bu takımın neden diğerleri gibi olmaması. Tabii ki bununla ilgili de spmut bir şeye rastlamadım. Umarım ilerideki sürümlerde bu düzeltilir.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

