Başlangıç > Teknoloji, Uydu > Turksat 3A Uydusunda NTV Paketi Ayarı

Turksat 3A Uydusunda NTV Paketi Ayarı

NBA All-star yaklaşıyor. Her yıl kaçırmadığım bu show, mutlaka uykusuzda olsam o saatte izlemeye başlar başlamaz tüm dikkatimi alacak ve keyif verecek. Ancak bu seneye özel bir sorun yaşıyordum, NBA TV şifreli olduğu için bu showu izleyebileceğim tek kanal NTV’de uyduda zayıf kalitede geliyordu. Diğerlerinde bir şey yokken, sorunun onda olması bir ara LA Liga için şifreleme yapmaları yüzünden diye düşünüyordum. Ancak ince bir ayar gerektiriyormuş.

Turksat 3A Ntv Paketi Ayarı

Turksat 3A Ntv Paketi Ayarı

Ayar, yukarıdaki resimde de anlatılmış, uydununuz kurulum menüsünde NTV Paketi frekansını ayarladıktan sonra (11054 Horizontal-Yatay- 30000) sinyal kalitesine göre LNB’nin yönünde değişiklik yapmanız gerekiyor. Resimdeki doğrultuda değiştirerek, bir yandan da sinyali izleyip yeterli olana dek çevirin. Bunu dikkatli yapmanız gerekiyor, eminim dikkatli bir şekilde ayarladıktan sonra probleminiz kalmayacak.

Ayrıca, çözmemde büyük emeği olan necoti arkadaşıma sonsuz teşekkürler.

Facebook'ta Paylaş

  1. 1 Şubat, 2010, 14:07

    arkadasım o sekilde kazaktistan tv yayını almıyor ve son yıllarda cıkan disecler tamemen sorunlu ornek kendi cihazımda disec taktıgımda bazı kanallar dusuyor cıkardıgımda dusmuyor hotbird sinyal seviyesı disecsiz cok iyi takinca dusuyor

    • 2 Şubat, 2010, 14:23

      Ben de böyle bir çözümle artık NTV’i izleyebildiğime sevinmiştim. Hocam peki, diseclerin yardımı nedir? Bende iyiden iyiye ilgilenmeye başladım uydularla ancak hep sorunlarla karşılaşıyorum. Örneğin bu yolla Show Turk yayını alabildim ancak yarım kalitede, sanki korsan film gibi. Ancak biliyoruz ki, kanallar aynı uydudan yayın yapıyor. Sorun Turksat kaynaklı mı yoksa yayıncı kaynaklı mı bilemiyorum ancak bu yeni teknolojiyi beceremedik gibi. Ne cihaz, ne uydu, ne de yayın kalitesi anlamında…

  1. 4 Şubat, 2010, 00:50

Bir Cevap Yazın

